Dodací podmínky
Chráněná dílna HANDICO
Všeobecné obchodní a dodací podmínky pro prodej zboží a služeb chráněné dílny HANDICO s. r. o.
Obecná ustanovení
  • Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
  • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
  • Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
  • Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.
Objednávání zboží
  • Výše minimální objednávky je 5.000 Kč bez DPH.
  • Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
  • Každá taková objednávka musí obsahovat
    • kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt),
    • způsob platby za výrobky,
    • objednávané výrobky určené číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi výrobku (barva, velikost...).
  • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
  • Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.
Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

Zákazník

  • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
  • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo emailem a uvést číslo objednávky.
  • Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

 

Obchodník

  • Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
    • se podstatně změnila cena výrobku, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
    • zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
    • v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
  • O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů.
Platba za objednané zboží
  • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné dohodnutým způsobem, nejpozději do data splatnosti uvedeného na faktuře.
Doručení výrobků
  • Rozvoz zboží po celé ČR. Výše dopravnbého dle ceníků přepravních společností PPL, DPD, s.r.o., České pošty s.p.
  • Dodací lhůta je 2 - 14 dnů. Zpravidla u zboží skladem je 2-3 dny. U zboží, které skladem není je to 3-14 dní.
  • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
  • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.
ZGJmMjc3Y